Щипка Коледно Вълшебство

Честита Коледа!
Не мога да кажа, че това ми е най-любимото време от годината, но определено е едно от любимите и нямам против да прихвана малко от това празнично настроение и вълнението от избиране на подаръци за близки хора.
Освен цялата суматоха обичам да се възползвам и от зимния уют, който се създава и те кара просто да се отпуснеш и релаксираш вкъщи. Предполагам, че всеки човек си го постига по различен начин и днес ще ви споделя какво обичам да правя и използвам в една студена зимна вечер.


Обикновено след дългото прибиране и ниските температури се чувствам доста замръзнала и най-бързия начин да се затопля е с един горещ душ ей така съвсем набързо. Хидратацията е много важна особено сега, когато усещам кожата си по-суха от обикновено. Използвам лосиона за  тяло на Avon с джел и масло от ший, който ми напомня за Коледа и си го пазя от 1 година точно за този месец. Не е от най-бързо попиващите, но и не искам да е - в момента ми трябва нещо по-мазно, което да възстанови сухата ми кожа. В допълнение към това има и лек глитър, който не ми пречи, тъй като го използвам вечер.
Балсам за устни, който използвам е този на Yves Rocher с мандарина и канела, който е напълно в тон с цялостното настроение. Миналата година ми беше любим и го използвах постоянно, след което и го прибрах, за да имам малко и за този месец :))


Следващата ми стъпка в релаксиращия ритуал е да си направя едно зимно чайче. С годеника ми сме пристрастени към чаеве и си правим всеки ден (аз дори и в най-топлите летни дни). Този сезон ми се случва да пия чай и по два пъти на ден. Имам сравнително голяма колекция, но според мен  най-подходящ за празничен уют е този на Ahmad Tea с ройбос и канела. Канелата в него е с много силен аромат, а ако оставите пакетчето да кисне малко по-дълго време се усеща и парливия вкус на ройбоса. Аз лично предпочитам да усещам главно канелата.
Друга важна стъпка за цялостното настроение са ароматните свещи, разбира се. Аз, обаче, досега не съм попадала на ароматна свещ, която успява да внесе аромат в цялата стая независимо каква е. Ако имате добри предложения ги споделете в коментарите. Поради тази причина се спирам на арома лампите. При тях се капват няколко капки етерично масло, които се смесват с вода, а отдолу се запалва малка чаена свещ. При мен този начин на ароматизиране винаги действа, а и е много по-евтин вариант. За този месец се спрях на етерично масло от портокал, което взех от ДМ за 3лв. Едно такова шишенце ви стига за достатъчно дълго време.

                                                    *Снимката е взета от интернет
 
Накрая остава да си направя и обстановката. Обикновено краката ми са винаги студени без значение дали съм навън или вкъщи. Обикновените чехли не ми помагат особено, затова съм си взела един чифт UGGS, които да си нося само вкъщи.
Тази година съм пристрастена към романтичните коледни филми на Hallmark, които гледам в Youtube. Повечето от тях са с типичния сладникав сюжет, но за мен са идеални за разпускане. Докато ги гледам не забравям да се завия с някое топло одеалце и повече от това няма какво да се иска :)))

Това е моят зимен ритуал за разпускане. Весели празници!

Facebook                     Instagram

No comments