Коледни Покупки

Здравейте, момичета! Има ли вече коледно настроение? Аз с нетърпение чакам празниците и естествено не ми отне много време да си направя и коледния пазар още в първите дни на месеца. Най-вероятно това ще е почти цялата козметика, която ще си взема този месец и ще се въздържам от нови покупки заради доброто на бюджета ми :))
Всъщност голямото ми желание беше да си взема Advent Calendar-a на Sephora и точно за това отидох в определен мол, но за съжаление беше изчерпан и си взех разни други неща.
Ето ги и тях:




Присъстват доста черни опаковки, но със сигурност продуктите са интересни и разнообразни.
 Първите два продукта не са от Sephora. Единият е новия парфюм на Bvlgari Goldea The Roman Night, който видях в една от последните кутии на Пинкс и се влюбих моментално в него. Доста е скъп за моите представи, но имах повод и го получих като подарък, за което съм много благодарна. Сладникав и леко флорален аромат, който трябва да се пробва от почитателите на по-тежките аромати.
2. Един много добре познат почистващ продукт за лице на всички, които ме следят- Let The Good Times Roll на Lush. Повече за него може да видите тук



3.Too Faced Melted Matte Lipstick. Отдавна исках да си взема такова течно червило и единственото, което ме спираше беше цената. Е, по Коледа стават чудеса ;) Цветът е доста по-тъмен отколкото на снимката, но все още нямам много впечатления от него. Ще споделя по-натам дали си заслужава.
4.Небезизвестната маска на Sephora беше много хвалена от блогърите и естествено ми привлече вниманието. Предполагам, че това е малката опаковка, която пък е идеален вариант за проба. Цената й беше около 20лв.
5. Много много отдавна заглеждах палитрите на Sleek, но така и не притежавах нито една досега. Много се изненадах като видях Au Naturel налична в Sephora и не му мислих много дълго. На първа проба, обаче, не съм много впечатлена. Дано това да се промени при по-нататъшното й ползване.


6,7. И естествено почти няма месец без поръчка от Avon. Този месец имах нужда от нова маска за коса и пудра за лице. Доволна съм от серията им за коса Advance Techniques и се спрях на такава маска. Единственото, което не ми харесва е че e само 150мл. и това количество ми стига за около 1 месец т.е. за около 8-10 измивания на косата. Цветната пудра за лице ми трябваше за един нов ФДТ, който започнах да използвам и се надявам, че двата продукта ще се допълват взаимно.

Това е всичко засега и до края на годината, надявам се. :))  Вие с какво ще се поглезите за Коледа? Ще се радвам да споделите в коментарите! Хубав ден!

Facebook                             Instagram

No comments