Аvon Nutraeffects- първи впечатления

Здравейте, момичета!
Avon имат сравнително нова (може би е налична от последните два каталога) грижа за кожата на лицето и тялото, която е с подобрена формула и състав, насочена към натуралния начин за поддържане на кожата здрава. Това естествено ми привлече вниманието, но тъй като не бях сигурна дали всички продукти, които съм си набелязала ще ми харесат реших да си взема само един в оригинална опаковка и няколко тестера, които да опитам и да споделя първите си впечатления от тях и дали са успели да ме спечелят и да си взема още пълноразмерни продукти.




Пълноразмерният продукт, на който се спрях е лосион за тяло с масло от ленено семе и марула, който е предназначен за възстановяване на много суха и опъната кожа. Първото нещо, което забелязах у него е колко пухкава консистенция има. На такива лосиони попадам изключително рядко, да не кажа, че съм пробвала само един подобен. Този лосион много ми прилича лосионите на Bioten, които са ми любимци и си ги взимам редовно. Не долавям миризма, а ако има то е прекалено слаба и не я усещам. Този лосион за мен попива малко бавно, но това го отдавам на факта, че е за интензивна грижа за увредена кожа.


Мостричката на втория лосион за тяло е с бадем и ми хареса много повече от предишния. Първо мислех че няма да успея да добия впечатление от една мостра, но тя се оказа напълно достатъчна за минаване на цялото тяло, че даже имаше и малко за второ нанасяне. Предназначен е за суха кожа и попива за секунди като оставя кожата много добре хидратирана. Мисля след време да си взема и пълноразмерния продукт.

Следват две мостри от кремовете им за лице, които са с доста противоречиви първи впечатления. И двете са предназначени за чувствителна кожа, нямат оцветители и парабени, тествани са за алергени и са с SPF 15.
Кремът за хидратация на лицето уж е дневен, но според мен е прекалено тежък. Плътен е и попива страшно бавно. Омазнява ми кожата допълнително и не е за моя тип кожа. Не бих си го взела.
Балансиращият дневен крем вече е моят тип продукт. Попива достатъчно бързо и не ми омазнява кожата. Усеща се много лек и хидратиращ и ми харесва. Не се усеща през деня и мисля, че би се справил като основа за грим. Бих си го взела в оригиналния му вариант.

Вие пробвахте ли вече новите продукти на марката? Ще се радвам да споделите мнението си в коментарите долу. Хубав ден!

No comments