Козметични разочарования част 3

Здравейте, момичета! С малко закъснение стигнах най-накрая до поста с продукти, които са ме разочаровали. Надявам се при вас нещата да вървят нормално и всичко да е ок. За да не протаквам нещата повече започвам да ви запознавам с продуктите:


1. Палитра с коректори (без име). Взех си я преди много години (може би 6-7), когато реших да се занимавам по-сериозно с козметика. Тогава бях още в началото на "разузнаването" за нови и изгодни продукти на пазара и ми се стори страшно изгодна- все пак за около 15лв. получаваш 15 коректора с различен цвят, а има и зелен, лилав и бял. Както се вижда в началото много й се радвах и съм изхабила доста цветове и си я ползвах с кеф, докато не попаднах на наистина качествени коректори и не осъзнах какво съм изпуснала. Какво не ми харесва в нея: Първо не знаеш с какъв състав е, но като се има в предвид, че е китайска ти става ясно, че не е кой знае какво; коректорите са прекалено плътни, изсушават кожата, трудно се разнасят и лесно се събират в сгъвките под очите.
2.Мини палитра за вежди от Avon.Тук случая е подобен. Съдържа вакса и една сянка за вежди. Нанасянето е трудно, стои много плътно на веждите и ги прави забележими от метри. Няма никакви варианти за по-светъл цвят вежди. За мен това е пълна загуба на пари.
3.Острилка за моливи от iHerb. Не помня дали беше подарък към покупката или беше от продуктите за проба, които са между 0,50-1$, но и в двата случая много й се зарадвах, защото имах нужда от острилка. След 2 месеца ползване почна да чупи всеки молив при всяко острене! Първо си помислих, че е заради стари моливи, но после видях, че гадното нещо не подбира! :Д След като изпочупи, някои от любимците ми реших, че няма смисъл да се мъчим взаимно и я изхвърлям.
4.Маските на 7th Heaven са ми любими, но така и не можах да свикна със затоплящите им варианти. Всички такива, които съм пробвала , ми обриват лицето и явно проблема е в мен, а не в тях щом други момичета са доволни. Ще ги избягвам, за да нямам проблеми в бъдеще.


5.Един топ лак, на Avon от новата им серия, който исках супер много да харесам, но така и не се спогодихме. Не знам какво има в състава и на какво се дължи проблема, но съм го използвала точно два пъти и го изхвърлям. Проблемът при мен е че след нанасяне върху лака започва много да ми пари и да щипе. Така и не можах да разбера защо се получава така и досега такова нещо не ми се е случвало с друг лак, но не смятам да рискувам повече с него.
6.На масажното масло с евкалипт, на което дори му забравих марката, попаднах в една от Beauty Box кутиите и за мен е пълно разочарование. Не ми харесва миризмата, консистенцията...абе въобще не става за масажи според мен.
7.Балсам за нокти от Biotrade. Тук няма много с какво да се оплача, освен с липсата на всякакъв ефект. За мен не си заслужава.
9.Кабуки четка на Wet n Wild. Може да сте я виждали в много от снимките из блога и да ви кажа само изглежда добре, но не върши никаква работа. Космите са прекалено дебели и плътни, боцкат и не могат да взимат добре продукт. Не ми върши абсолютно никаква работа и реших, че за украса също й мина времето.

Ами това са всички последни продукти, които са ме разочаровали и се радвам, че изхвърлям. Ако обичате някои от тези неща не забравяйте, че това е само моето мнение и моята кожа е различна от вашата!
Хубав ден на всички!

No comments