Nail Polish Collection and Declutter

Колко лака имате вкъщи? Моята колекция май е сравнително голяма.Пост на тази тема се каня да направя от може би две години и все нещо не ми достига, за да го започна. След гледане на няколко такива колекции в Youtube реших, че и при мен е настъпил момента да прегледам наличните си лакове и да реша кои от тях ще използвам в бъдеще и с кои ще се разделим. За мой голям късмет, благодарение на рафтчето, на което съхранявам лаковете си, не трупам много еднакви лакове, защото всичко е прилежно наредено, а и се вижда. С една дума рядко може да се направи грешката да имаш два еднакви лака.

Ето къде държа всичките си лакове:


Рафта си го направих сама с малко мъжка помощ и е мой DIY проект. Излезе почти без пари и съм страшно доволна от него, върши страхотна работа и перфектно се вписва с всички други мебели в стаята ми. Може да видите как е направен тук

Така изглежда в момента колекцията ми, тук са наредени всички лакове, които притежавам. Пилите, четчиците и разни други допълнителни неща държа в отделни кутии, които няма да ви покажа в този пост, защото не мисля, че са толкова интересни.


На първия ред съм подредила всички бели, безцветни лакове както и няколко перлени, които пасват тук най-добре.


Този на ГР е с бели лентички, които стоят много добре върху други цветни лакове, след това имам топ лак на Deborah Milano, напукващ лак на Avon и бял лак на Flormar.


От лаковете наподобяващи гел финиш на Avon съм пробвала само този, който е страшно рядък и за да се наслои трябва да му сложиш поне 3 слоя, никак не ми харесва...Следващия пък ми беше подарък преди няколко години и ако трябва да съм честна така и не стигнах до него. Следват два лака на Deborah, които са с много приятни цветове и перлен завършек. Използвам ги предимно за педикюр.


Този на Avon е перфектният нюд за моите нокти и го използвам винаги, когато имам някакво по-важно и официално събитие, на което е добре да не изпъквам, но все пак искам да имам лак на ноктите си. Последният на ГР е идеалният прасковено-розов нюанс, който ми е любимец за пролетта.


Това са няколко лака, които се крият най-отзад в първата редичка. Първият е сребърен с тънка четчица за рисуване, но е много стар и вече много трудно се работи с него. Следва още един лак с "перушинки" този път розови и бели; матиращ топ лак и още едно прасковено оранжево.


От цялата редичка реших да се разделя с тези три лака.


На втория ред са розовите и лилавите ми лакове.


За първият лак съвсем скоро писах ревю и е един от любимците ми. Не е точно пясъчен, но не е и напълно брокатен, доста добро попадение е и скоро не мисля да се разделяме. Вторият е разпукващ се лак на Inglot, който съм използвала страшно дълго време и си заслужава да се пробва поне веднъж. Тези лакове на Flormar бяха хит по едно време и както всяка мода времето им отмина, но аз пак си го ползвам с голямо желание. Следващият е ярко розово, което съм сигурна, че всяко момиче има в колекцията си.


Тук малко съм изрязала първият лак, но както се вижда цветът му е еднакъв с този на Essence и мисля да се разделя с един от двата. При следващата двойка лакове проблемът е същия и отново ще се разделя с някой от тях.

Накрая имам три лилави лака, които са тотално различни един от друг и не смятам скоро да се разделям с тях.


И така от този ред реших да махна тези лакове. Напукващият е прекалено гъст и не става за ползване, а другите два се повтарят.


На третият ред се намират сините и зелените ми лакове.


Първите два лака са страшно близки като цвят и въпреки че много ги харесвам няма как да изхабя и двата. Третият лак е на Deborah Milano и е светло син цвят с брокатени частички. Доста е издръжлив и него също много го харесвам. Следващият лак е един мой вечен любимец, който беше много модерен преди време и периодично използвам с голямо удоволствие.


Следват няколко класически бебешко сини нюанси, както и морско сини, без които не може :)


Последните три лака са с уникални цветове, особено последния, който наподобява едни бръмбъри (не мога да се сетя как се казваха). Не са за ежедневно използване, но пък са много интересни за по-специални поводи.


Последните два лака, които се крият най-отзад на редичката и които не използвам особено много.


И така от тази редичка реших да се разделя с тези два лака.


На четвъртия ред са разположени всички по-тъмни лакове, към които посягам през есента и зимата.


Имам само два червени лака (сигурно единствената жена с толкова малко), но пък и двата ми влизат в употреба макар и по-рядко. Следват любимите ми кафяви нюанси отново с брокатени частички на Deborah Milano и с перлен завършек на Sephora.


Оттук интересен е този на Sally Hansen, който беше много модерен тази зима и към който посягах доста често.


Последните са чисто златен и топ лак с брокатени частици- и двата по-новички и двата са страхотни бюджетни попадения.


Най-отзад са няколко позабравени лака, към които почти не посягам.


От цялата редица реших да се раздреля само с два лака, които имам от месеци и дори не съм използвала- бяха ми подарък и са пробвани само на пробно колелце (от онези, които са по левче в Джъмбо) и няма смисъл да ги държа щом няма да ги използвам.


Последният ред лакове не са подредени по цветове, а по марки и май ще има разместване, защото така въобще не се сещам да ги използвам.


Тези лакове на OPI ги бях взела преди време и са от неоновата колекция на марката (ако не се лъжа). Въпреки хубавите цветове лаковете не са много покривни и не са особено издръжливи. Мисля все пак да се опитам да им дам още един шанс.


Тези две сладурчета бяха подарък с една покупка и са добър вариант за френски маникюр.


Тук имам и три лака на Essie, които също не използвам, защото не мога да се сетя за тях, но ще се опитам да посягам към тях по-често. Последните две не са лакове- едното е масло за заздравяване на ноктите и избелващ лак за нокти.


След премахването на излишните лакове и преподреждането ето какво се получи:


А това са всички лакове, с които се разделям и се чувствам горда, че успяха да ми се откъснат от сърцето- цели 10 лака! Трябва да ми се признае, че за блогър колекционер това си е цяло постижение :))))

Надявам се поста да ви е бил интересен и полезен! А вие какви лакове имате? Ще се радвам да споделите!
 Хубав ден!

No comments