Empties March

През изминалия месец имах повече свободно време от обикновено и това може да се види в нещата, които съм изхабила и поне за мен са доста.
Ето какво успях да изхабя през последния месец:


1.Шампоан за коса с авокадо и бадеми на Avon. Тези големи опаковки ми харесват, защото ги ползвам поне 3-4 месеца и така излизат супер икономични. Самият шампоан не е нещо уникално, но както казах заради икономичността обичам да си ги взимам от време на време.

2. Балсам за коса за обем на Avon. Не прави нищо на косата ми и е разочарование за мен. Не бих си го взела отново.

3. Балсам за коса на Vichy. Беше ми подарък от чужбина и не можах да намеря много информация за него в интернет, пък на опаковката не пише нищо на английски или БГ.... все пак ми хареса и ако попадна на него в някоя аптека бих си го взела отново.

4. Масло за тяло за под душа с масло от жожоба на Avon. Не е като да не ви трябва лосион за тяло след това, но определено овлажнява кожата много добре. Вече имам втора опаковка от него и мисля да ви споделя мнението си за него в по-подробно ревю.

5. Бутер за тяло с африканско масло от ший и шоколадови трюфели. Ухае толкова апетитно колкото и звучи! Беше ми любимо в продължение на няколко години, особено за по-студените дни, но вече ми омръзна и искам да поразнообразя малко. След време бих си го взела отново.

6.Олио за вана и тяло с акай бери на Avon. Страхото масло, въпреки че не съм го пробвала във вана. Малко е мазничко за тяло, но го използвам като си правя масажи с него. А и ухае божествено! Бих си го взела отново.

7. Лакочистител за нокти на Avon. Не е лош, след като открих този на Лили не съм сигурна дали бих си взела нова опаковка от него, обаче :))


8. Лосион за тяло Cherish на Avon. Попива бързо и е лек, ухае точно на парфюма от тази серия. Бих си го взела отново.

9. Лосион за тяло Luck на Avon. За него характеристиките са същите като на предния, но аромата му е страхотен! Ще си го взема пак, а даже обмислям да си взема и парфюма, наистина много ми хареса.

10. Почистващ лосион за очи на Bioten. По-скоро е като тоник/мицеларна вода, което ме грабна в началото, върши си работата, но много ми люти на очите. След почистване на грима с него трябва поне с мокра кърпа да мина иначе имам усещане за парене на очите. Заради това не бих си го взела отново.

11.Сух шампоан за коса на Batiste. Сигурно ще съм единствения човек , който ще остане неутрален към този вид шампоани. Просто не виждам голяма разлика с и без тях. Успяват да отстранят мръсотията и омазняването, но не придават обем и косата ми си изглежда безжизнена и немита.... Въпреки това е добре да имаш една такава опаковка за спешни случаи.

12. Дезодорант против изпотяване на B.U. Ухае страхотно и освежава, бих си го взела отново за идващото лято.

13. Възстановяващ крем за напукани стъпала на Scholl. На мен нещо не ми хареса,  в състава има дребни топчета, които не съм виждала при други кремове за крака, но пък приятеля ми го изхаби с удоволствие.

14. Лентички за лице на Victoria Beauty. Една такава кутийка има 20 лентички и ми стига за повече от година. Вършат си работата и съм доволна. Бих си ги взела отново.

15. Две опаковки от тампоните на Silkline. По принцип това е нещото, което въобще не подбирам, но тези май са най-мекички и ще продължавам да си ги взимам.


Това беше купчинката ми с празни опаковки, надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!

No comments