Dupes challenge: Mac vs Nyx

Здравейте момичета! След като понатрупах известно количество декоративна и бяла козметика нямаше как в колекцията ми да не се забележат някои продукти с изключително сходство (да не кажа, че са си направо еднакви) и след като темите за т. нар. Dupes на по-скъпата козметика са много известни и търсенето на тези двойници е доста голямо реших и аз да направя такава рубрика в блога си. Колекцията ми не е чак толкова голяма, затова и не мога да представя напълно еднакви продукти (поне засега), но ще ви показвам продукти, които според мен са с много голямо сходство и са почти неразличими освен ако нямате и двата продукта пред себе си.

Двата продукра, които заслужават публикация днес са червилото на Mac- Myth и моливът за устни на Nyx- Irish Coffee

Вляво-Mac Myth
Вдясно-Nyx Irish Coffee

На горната устна-Nyx Irish Coffee
На долната устна-Mac Myth

Сравнение:
Марка: MAC / Nyx
Цена: 37лв / 10лв
Опаковка: Пластмасова опаковка с метална вътрешност / дървен молив
Количество: 3гр / 5гр
Аромат: лек, сладникав / остър, миризма на лепило
Текстура: много плътна, разнася се трудно / средна, разнася се много лесно
Трайност: средна / ниска към средна
Видими разлики: кремав цвят / кремав цвят с розови подтонове

Надявам се, че ви е било интересно, ще се постарая до края на годината да направя още няколко такива поста :)
Хубав ден! хохо

2 comments

  1. Много интересна публикация!
    Наистина изглеждат като един и същ продукт :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, на устните аз не виждам съществена разлика между двете :)

      Delete