Empties April

Както обещах празните опаковки ги пускам възможно най-рано. Може да са малко по-малко от предишните, но все пак успях да се справя горе долу навреме.
Ето какво изхабих през последния месец:
1. Дезодорант против изпотяване от Avon. Прикрива неприятните миризми и има почти неутрален, много леко сладникав мириc. Аз лично предпочитам такива миризми, защото когато си с дезодорант, който е с по-силен аромат при изпотяване този аромат започва да се усеща и то само от конкретната изпотена зона. Бих си го взела отново.
2.Подхранващ лосион за тяло с арган от Avon .Той също е с много лека миризма  и хидратира сравнително добре, но за тяло предпочитам по-силни аромати и ще потърся друг вариант при следваща покупка на лосион.
3. Душ гел Pulse на Beyonce. Много харесвам нейните парфюми, цените им са достъпни, а по празниците ги пускат в комплекти с крем за тяло, ексфолиант или душ гел, което е доста добра оферта. Този душ гел има много приятен сладникав аромат (какъвто имат повечето й парфюми), кремообразен е и прави хубава пяна. Има блестящи частички, които обаче се отмиват и не остават по тялото след душ. Бих си го взела отново ако намеря някъде да се продава отделно, защото парфюма няма как да го свърша скоро.
4. Спирала за обем на Deborah Milano .Четката й не е от най-обемните и съответно обемът, който спиралата прави е по-скоро от "ежедневния" тип обем, с който можем да сме навсякъде и по всяко време. Мен обаче ме задоволява само обем тип "пърхащи мигли" (да, онези манга мигли, които стават известни напоследък) и въпреки че не са много подходящи за ежедневието аз си ги харесвам и ще продължа да търся спирала, която да прави миглите поне отчасти толкова обемни. Въпреки всичко тази спирала е доста издръжлива и изкарах доста месеци с нея, така че който търси някакъв среден обем за ежедневието и голяма издръжливост тогава тя е спиралата.
5. Nuxe Youth and Radiance Revealing Fluid. Беше част от travel  комплекта на марката и е преведен като флуид "Младост" ако не се лъжа. Пише че може да се използва сутрин и вечер, но консистенцията му ми идва малко по-тежка и го използвах само вечер. Супер икономичен е, тази тубичка ми стигна за около месец и ми помогна за първите бръчки, които бяха започнали да се образуват. Това и факта, че съдържа само натурални съставки ме кара сериозно да обмисля покупката му въпреки високата цена (около 76лв за 50мл продукт)
6. Мултифункционално масло на Nuxe. Още един продукт, в който се влюбих (трябва да им се признае, че travel пакетите са им доста добре измислени, от общо 5 продукта в пакета вече имам 3, които са в wishlist-a ми) Поради малкото количество на шишенцето го изпробвах само на лицето. Ползвах го като последна фаза за почистване на грима като по този начин хем си почиствах остатъците от грим, хем подхранвах кожата на лицето, а и ми бяха необходими само 3 капки, за цялото лице, така  че да определено ще си го взема, когато имам възможност.
7.Масло за коса от италианска марка Semidilino?? Беше подарък с една поръчка и не видях никаква разлика с и без него.
8. Балсам за устни на Benecos. С доста малса и странен мирис (както повечето био продукти), но пък подхранва добре устните и се справя с люспички, които имам от време на време. Също така издържа почти една година, което си е цяло постижение на балсам при мен. Много трудно, обаче може да се намери тази марка тук- мисля, че съм я виждала само в един онлайн магазин с ужасно завишени цени. Все пак по-нататък бих ви го взела отново.

5 comments

  1. Тези Semi Di Lino, ако не се лъжа са на Christian of Roma от серията Alfaparf... но може и да греша :D
    Хубав пост. :)

    ReplyDelete
  2. Привет,

    Да споделя и аз мнение за спирала на Deborah. От доста време имах желание да пробвам някой продукт на тази марка и когато за 8 март имаха отстъпка от 20% реших да си купя спирала, защото ми беше на привършване предната :) Имам дълги мигли и обичам да ги подчертавам със спирали за обем. Колебаех се между тази, която ти си представила и Lash Creator, която е за обем и за чувствителни мигли със специална грижа. Впечатленията ми от нея са подобни на твоите - не знам доколко се грижи за миглите ми, но опредлено не придава обема, който бих желала да имам, като четката е задоволителна, но мисля, че единственото й предимство си остава това, че е дълготрайна. И определено не бих си я закупила отново и то на редовна цена!

    Поздрави,
    Деница

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, аз също не бих си я взела отново, но продължавам да пробвам различни спирали докато си намеря любима :))

      Delete
  3. И аз не съм впечатлена от моята спирала на Deborah и като гледам, щом и с други видове от марката не се постига особено добър ефект, не бих пробвала скоро пак на Deborah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не всички техни спирали са такива, в момента ползвам 24 ore absolute volume на марката и съм много доволна :)

      Delete