Beauty box May

Ето я най-накрая!!! Този месец доста си почакахме за тази кутия :)) Не знам защо толкова много се забавиха, но нямах търпение да я получа и най-накрая я държа в ръцете си. Този път няма никакви витамини, а само хубави неща. Ето ги и тях:
1.Пигмент на BellaPierre.Моят е в цвят Harmony и на пръв поглед изглежда много нежна смесица между лилаво и розово.
Оригинален продукт-2,35гр 19.90лв
От марката са пуснали и купон с 15% отстъпка от всичките им продукти до 15.07.2014 год.

2.Две мострички по по 2мл на регенериращ дневен крем на Bioten + каталог на марката.
3.Две мострички на слънцезащитен крем по 8мл на Carroten с SPF 20.

4.Guam нощен крем с водорасли 20мл- някакъв странен ми идва, но ще се пробва.

5.Bodi Beauty BB cream 6 в 1. 2х2мл + 2х2мл за суха и мазна кожа. Прекрасно е, че са се съобразили  и са сложили мостри и за двата основни типа кожа., така че ще ги пробвам :)
От марката са оставили каталог и промо код за 10% отстъпка от всички продукти валидна до 1.07.2014год.
6.Дева биокрем за ръце с борово масло и вит. F 75мл. Предполагам, че е пълноразмерен продукт, който е бонус към кутията, защото не е включен към каталога.
7.Апликатор на Inglot оставен просто така?!?!


Обща стойност на кутията- 30.37лв
Любим продукт- пигмента на BellaPierre

Забелязахте ли, че всички продукти от кутията са био и с натурални съставки, което ме кара да й дам максимална оценка от доста време насам. Както винаги съдържанието не отговаря на темата, но са се постарали с подбора на продуктите и ще използвам всички (може би без апликатора)
За тези, които отново не са доволни, че има толкова сашета само ще кажа да си прочетат условията на страницата на Пинкс преди да поръчат кутията и да недоволстват.Никъде не е споменато, че в кутията ще има пълноразмерни продукти,един вид те идват като бонус към кутията и за ваше улеснение копирам точно тази част:
"Какво е Pinks Beauty Box?
Pinks Beauty Box е кутията на красотата, с поръчката на която получавате изненадваща селекция от козметични и лайфстайл продукти – между 7 и 12 продукта в семпъл, мини размер или размер за пътуване. Кутията излиза в началото на всеки месец, с изключение на двойните издания за юли-август и декември-януари, с поръчка съответно през юли и декември."

Доволни ли сте от вашата кутия и кой продукт най ви допада??

6 comments

  1. Аз съм винаги доволна, просто защото елемента на изненада е важен за мен, не толкова какво получавам. Както се шегувам - получавам духовно удоволствие от кутията :D
    Подкрепям мнението ти напълно, че всички сме наясно какво получаваме и тези постове от типа: "Как давате 15 лева затова", "Само тестери", "Дават ги безплатно по моловете" са ми напълно излишни. Факт е, че има месеци, в който дадени продукти не са на място или си личи как някой си изчиства сладовете, но като цяло Пинк изпълняват това, което са обещали и браво за идеята да постнеш цитата с условията от сайта.
    Днеска това е първото ревю, което е толкова обширно и много ми хареса.
    Моето ще го пиша утре, защото както се пошегувах днес, снимачната ми техника се детоксикира след купонясване :D :) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за подкрепата, наистина всеки сам си решава за какво да си дава средствата, така че който не е доволен спира да поръчва кутията, а който е доволен си я чака и й се радва :)
      Ще чакам да видя какъв пигмент си получила :))

      Delete
  2. Това, че кремът на Дева е наречен биокрем не трябва да те подлъгва, че е био или натурален. Не съм му гледала съставките, но предвид цената му съм сигурна, че вътре няма нищо натурално.

    Заинтересува ме пигмента на BellaPierre, не съм пробвала такъв продукт и ще ми е интересно да прочета ревю за него.

    Лично аз съм се отказала за момента от всякакви кутии точно заради мострите и заради изтънелия бюджет, но ми е интересно да следя блоговете и кой какво получава.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Веднага щом добия някакви впечатления от пигмента ще напиша ревю. Чакам пратка с още няколко пигмента, така че може да ги комбинирам :)

      Delete
  3. Наистина много интересно описание! И твоя цвят пигменти е разкошен и можеш да го ползваш и за лак спокойно, в сайта на Bellapierre гледах видео, че се ползва с безцветен лак. Моето е едно много нежно златно което мисля да го ползвам като хайлайт. Заинтригува ме марката и за мен е хита на кутията.
    А иначе и аз съм с вас, радвам се всеки месец и съм намерила много полезни неща както и за много са ми спестили пари и разочарования естествено. Чета блогове за кутията и предпочитам мнение за продуктите отколкото поредните жалвания за семпли които действително са си обявени най-отпред от хората. От семплите съм намирала повече добри продукти от минитата до сега! Крема с охлюви ми стана любим от сашетата в март или февруари, прословутата макадамия я пробвах пак от сашето в пинкс и ще я купувам оттогава за втори път. Явно има и продукти само със сашета, така че предпочитам да ги получавам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз също си харесах няколко марки от кутията, които започнах да взимам например Lierac и Inglot, а и виждам нови марки, които иначе не бих забелязала. За мен това е най-важната идея на кутията :)

      Delete