Good Box

 Здравейте, момичета!

От лятото не съм си взимала бюти кутия и страшно много се зарадвах, когато разбрах, че половинката е решила да ме изненада с такава. Тъй като е подарък не мога да кажа със сигурност кое точно издание е затова не съм го и вписала в заглавието на поста. 

Ето какво е съдържанието на тази кутия:







1.Душ гел с нар 200мл. (или поне така мисля) Всичко по опаковката е на немски и ми е доста трудно да преценя точно за какво е...

2.Портокалова вода за освежаване 120мл.

3.Natural Cosmetic олио за тяло с макадамия и арган 30мл

4.Ексфолиант за тяло и лице от Healthy Oils с масло и ядки от сливи 27гр.

5.Маски за лице с краставица и ябълка и портокал и вит. Ц  2х6мл.

6.So Bio Etic дневен крем с противостареещ ефект 10мл. (забравила съм да го снимам)

7.Amore веган бонбони с какао 40гр.

8. Два чая с липа 

9.Чай с органичен портокал и ройбос

Както винаги кутията е препълнена с продукти, които ще си използвам с удоволствие. Задоволява изискването ми за пълноразмерни продукти и напълно заслужава цената си. Това, което ми прави лошо впечатление е повторението на продукти. Портокаловата вода, олиото за лице и крема за лице ги получавам за втори път, а маскаите за лице за трети път! Окей, маските винаги ги използвам, но олиото за лице и портокаловата вода от предишните кутии съм изхабила само наполовина и вече са ми омръзнали- съответно скоро няма да посегна към новите опаковки и съм леко разочарована, че ги получавам отново. Като изключим повторението съм доволна и ще помисля дали другия месец да си поръчам кутията отново.

Вие какво мислите за кутията? Ще се радвам да споделите мнение! До скоро!



Facebook                       Instagram

No comments