Нови придобивки от Avon

Здравейте, момичета!
Последната поръчка от Avon се оказа толкова голяма, че реших да й отделя отделен пост.

Ето на какво не можах да устоя:




1. Най-новите sheet маски на марката, които веднага трябваше да поръчам. Не са от най-евтините, цената им идва на около 4 лв., но мисля че в последния каталог са в комплект и излизат по-евтино. Все още не съм ги пробвала, но се надявам да си заслужават.


2.Душ пяна с масло от макадамия. Мисля че не е нов продукт, но не съм я пробвала досега. Естествено ми привлече вниманието и очаквам по-сериозна хидратация на кожата през студените дни.

3.Лосион за тяло за нормална към суха кожа предназначен за ежедневна употреба. Ползвала съм го и преди и бях останала много доволна. Много лека формула, лесно нанасяне и бързо попиване. Ако го намерите из каталозите си заслужава да бъде пробван поне веднъж.

4.Спрей с лайка и лавандула за по-лесно заспиване. Видях друга блогърка да го използва и реших да го пробвам, тъй като и аз трудно заспивам. Фактически се пръска върху възглавницата преди да си легнеш и помага за по-бързото успокояване и заспиване. Дано да върши работа.


5.Хидратиращ серум за коса с арган и кокос. Мисля , че е нов продукт, който не съм сигурна дали има ефект, но ще го пробвам и ще споделя мнение за него.

6. Дълбоко възстановяващ серум. И преди съм го използвала, сега е в нова опаковка и може би с нова формула. Нанасям го на мокра коса по краищата без да го отмивам.



7.Мъжката половинка си поръча парфюм Attraction, който не ми допада особено, но е важно той да си го харесва :)

8. Този душ гел пък му го поръчах аз, защото се влюбих в аромата. Силен и напомнящ ми на гора- за мен точно такова излъчване трябва да има един мъж. Много се надявам да му хареса! :)






9. И накрая "фонът" , на който снимах всъщност е едно такова мекичко суичърче, което поръчах в по-голям размер, за да ми е комфортен за зимата. Вече се настройвам да зимна вълна и нямам търпение да дойдат празниците :)))

Това е всичко засега, надявам се да ви е било интересно!




Facebook                           Instagram

No comments