Ziaja Olive Eye Cream- Ревю

Здравейте, момичета!
 Студа определено не ми понася! Да си помрънкам, въпреки че сигурно почти всички са така :D Гледам да се грижа за кожата си, но не винаги ми се получава. Един от продуктите, които избирам през зимния сезон е околоочния крем на Ziaja с маслини, за който ще си говорим днес. Марката не ми е от познатите и това е един от първите ми продукти, с които съм се сдобила от нея. Естествено привлече ме цената и твърдението, че продуктите им са натурални.


Харесват ми изчистените опаковки, които имат наистина само най-нужното. Опаковката е пластмасова и непрозрачна тубичка, която лесно се стиска, когато е нужно. За мен това е идеалния вариант за крем за очи. Вярно, че е по-обикновена, но е супер удобна за употреба.
Капачката се отвърта и завърта лесно, няма го характерното "щрак", но не ми се е случвало кремчето да се разлива, въпреки че съм го взимала на много места с мен, когато пътувам.


Съдържание:
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Hydrogenated Polydecene, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Glycerin, Steareth-21, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Steareth-2, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Panthenol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben.

 Кремчето си го поръчах по интернет и разчитах на надписите на опаковката. Вследствие, обаче, се оказва, че състава не е толкова натурален, от което оставам разочарована. Въпреки това за такава сума предположих, че е твърде хубаво, за да е истина.

Цената е около 5лв. за 15мл. продукт.


Какво казват от марката:
Ziaja околоочен крем с маслина ефективно заличава признаците на умора като тъмни кръгове, подпухналост и отпусната кожа. Формулата се грижи за оптималната хидратация на деликатнат кожа в тази зона. Околоочният крем на Ziaja с маслина предотвратява отпускането на кожата и загубата на еластичност.

Впечатления:
Преди всичко консистенцията е средна на плътност, на цвят е бял. Нанася се сравнително лесно, но му трябва време да попие и не мога да сложа грим веднага след като съм го сложила. Очаквах да има аромат на маслина, но такъв не се усеща. По-скоро ароматът е неутрален, което е добре за хората с чувствителни очи. След като изсъхне не забелязвам да причинява омазняване или разтичане на грима и за мен е подходящ за използване за под грим. Не съм сигурна дали е предназначен за използване през деня или през нощта, аз съм го използвала и сутрин и вечер и не съм забелязала проблеми при използването му.  Както казах по-горе с тази средна консистенция, която има кремчето без проблем ще се справи и със суха и с малко по-мазна кожа. Не се справя с признаците на умора както твърдят от марката- не съм забелязала да прави нещо за тъмните ми кръгове. Не се усеща охлаждане при допир, така че и с подпухналост не върши работа. За мен единствената функция на крема е хидратация.
Дали бих си го взела отново? Да, ако не ми се занимава с търсенето на нов продукт, който да отговаря на нуждите ми или ми трябва крем за ежедневна употреба без специални функции.

Вие пробвали ли сте този крем и имате ли впечатления за него? Ще се радвам да ги споделите!
Хубав ден!

Facebook                     Instagram

No comments