Beauty Box July-August

Този месец имам рожден ден...обикновено преди такова събитие човек си тегли една черта и обмисля предходната си година. Освен всичко, което ми се случва разглеждах и как се е променила колекцията ми от миналата година и се сетих, че много отдавна не съм си поръчвала кутия. Стана ми едно такова носталгично и реших да си направя подарък изненада за празника с една бюти кутия. Толкова отдавна беше, че вече съм им загубила следите, но мисля, че тази трябва да е двойна.

Ето какво се крие в нея:









1.Miss Sporty Studio Lash Happy Eyes- спирала
2.M.Asam Vino Gold- крем ден и нощ 25мл.
3.Eau Thermale Avene- демакииращ флуид 3 в 1 15мл.
4.Rimmel 60 Seconds Colour Chameleon-лак за нокти 8мл.
5.Bodi Beauty Rooibos Star- масло за тяло 150мл.
6.Ducray Extra-doux- дермопротективен шампоан 10мл.

Маслото за тяло ухае много приятно и ненатрапчиво, но е с доста гъста консистенция. Въпреки това на опаковката е посочено, че състава е доста чист и определено успя да привлече вниманието ми. Още тези дни ще го използвам. Кремът за лице също буди любопитство и въпреки че не е пълен размер 25мл. си е един пълноразмерен ФДТ и предполагам, че ще ми стигне за 2-3 месеца всекидневно ползване. За лака също се радвам, на снимката изглежда по-червен, но всъщност е ярко оранжев. Имам няколко такива цвята, но точно тези на Рита Ора не съм пробвала, а искам и с удоволствие ще си направя педикюр с него в най-скоро време. Това са по-интересните за мен продукти, другите също ще ги пробвам.

Надявам се прегледа  на кутията да ви е бил интересен. Хубав ден!

Facebook            Instagram

No comments