Empties March-April 2017

Здравейте, момичета! След разчистването на козметиката следва и пост с празни опаковки, разбира се. Направо да си кажем, че след тези публикации ще започна "на чисто".

Ето какво изхабих през последните два месеца:


Лосион за тяло за суха кожа от Avon. Това е един любим продукт, който изхабих за страшно кратко време. Доволна съм от действието му, повече за него може да видите тук


Крем за стъпала от Avon. Опаковката е огромна и стига за много дълго време, но пък самия продукт не ми хареса. Има свеж аромат и лепкава консистенция, която ми оставяше неприятно усещане всеки път след нанасяне. Не бих си го взела отново.

Мицеларна вода на Yves Rocher. Много си свикнах с нея, върши си работата задоволително. Все пак не успя да ме впечатли с нещо по-различно от другите води.


Почистваща пяна на Galenic. Това вече е продукт, който със сигурност успя да ме впечатли и съм много доволна от него. При нанасяне въобще не се усеща, а отстранява почти целия грим от лицето ми. Повече за его тук

Душ гел на Elancyl с екстракт от бръшлян. Миризмата за мен е малко мъжка, но си го използвах с удоволствие. Не се разпенва, но почиства добре кожата, освежава и тонизира тялото. Бих си го взела отново. Повече за него тук


Балсам за коса от Lavanda. Ухае приятно, но до там. Не направи нищо за косата ми и имам чувството, че заради това дори й навреди. Постоянно я боядисвам и то русо, така че косата ми се нуждае от добре хидратиращи маски и балсами. Този балсам направо си я изсуши и ми трябваше известно време преди отново да върна блясъка й.

Маска за коса от Avon с екстракт от нар. Хареса ми, от маските на марката не може да се очаква много, но за честа употреба е добър вариант. Бих си я взела отново.


Шампоан и балсам на John Frieda за къдрава коса. Моята както знаете не е такава, но ги получих с една бюти кутия. Нямаше на кой да ги подаря, затова реших да ги пробвам пък каквото стане. Е, оказа се, че са много добри- не за къдриците, които нямам де, но косата след използването им се разплита страшно лесно и е супер мекичка. Тази марка не спира да ме изненадва и в бъдеще ще трябва да й обърна повече внимание.

Едни ампули за подхранване на косата от Avon с арганово масло. Честно казано не видях никакво действие от тях. Не бих си ги взела отново.


Следват два коректора, които използвах главно за тъмните кръгове под очите. От този на Maybelline съм доволна, но не можа да постигне резултата, който имах с този от Fit me серията. Този на NYX пък ми дойде малко изсушаващ.

Спирала на Clinique, от която съм доволна. Четчицата е точно моят тип и ми хареса обема, който се постига в нея. Бих я потърсила и в голямата опаковка.

Гел за лице на Galenic. Това е сегашния ми любимец за лице и съжалявам, че свърши. Хидратацията е на ниво, изглажда кожата и за мен наистина си заслужава. Повече за него тук


И накрая две опаковки от тампончета за очи. Тези на Agiva си ги използвам по принцип и съм доволна. Реших да разнообразя и с Medica, които в началото ми миришеха ужасно и не ги използвах, но след като постояха известно време отворени миризмата намаля и накрая съвсем не се усещаше. Не знам само на мен ли се е паднал такъв пакет, но след като вече не миришеха толкова лошо ми харесаха. Ще ги пробвам отново и се надявам да нямам такъв проблем като при тези.

Това е всичко засега, надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!


Facebook               Instagram

No comments