Essence Limited Edition Collections- First Impression

Здравейте, момичета!

Обичам лимитките, защото са различни от всички други продукти на марките и определено са ми по-интересни. Точно затова, когато видях че може си взема някои от лимитираните им продукти онлайн не се поколебах и веднага си поръчах някои нещица. Ето кои са те и какви са първите ми впечатления за тях:




Колекция Girls Just Wanna Have Fun. От тази колекция се спрях на козметичната чантичка и хайлайтъра им.




Несесерът очаквах, че ще е по-голям и ще побира повече неща. Щеше ми се да е като чанта за пътуване, но е подходящ за дамската чанта и може да побира ежедневното количество козметика. Самия дизайн ми харесва, има супер сладки думички и изчистена задна част. Вече си го използвам в ежедневието и съм доволна.


Най-любимото ми нещо от всичките ми нови придобивки е хайлайтъра в цвят 01 lady's night. Опаковката е прозрачна пластмасова кутийка, през която се вижда прекрасния дизайн на хайлайтъра.


Количеството му е 6гр., което е напълно достатъчно, за да мога да го изхабя (след време) вместо да го изхвърлям.На снимката може да видите и състава.



Да се върнем отново към дизайна, въпреки че не мисля, че има нужда от описване...просто го вижте! Десетки малки сърчица, които изпъкват едно върху друго и са просто уникални <3 Имат и лек деликатен шимър, който не е успял да се покаже на снимките. Миризма не долавям.
Усеща се много мекичък и лесно може да се съсипе, затова ви съветвам да използвате по-мека четка. Хайлайтърът е леко розовеещ, което е добре да се има в предвид.


Така изглежда върху кожата като шимър не се забелязва, а розовия му отенък го прави подходящ за всеки цвят кожа.



На мен много ми прилича на една лимитка на Catrice, която беше на пазара преди време, с тази разлика, че тя е с по-жълтеникав отенък и без блясък. Все пак нанесени на ръката са доста близки и на скулите почти не се различават.  Няма нужда да имате и двата, но за мен е задължително да имам един ежедневен хайлайтър, който да използвам дори и когато съм на работа :)


Друг продукт, на който се спрях е от серията Me & My Umbrella и това е ружът в цвят 01 You Can Stand Under My Umbrella.





Опаковката е стандартна черна пластмасова кутийка, характерна за повечето продукти, която лесно се цапа (да отбележа!) Странното при нея е че по горното капаче има нещо като лепенка вместо огледалце както обикновено и това мога да го считам като малък минус, който разбира се не е нещо, което би ме спряло да си го взема. (а може и да е дефект само при мен?!?)



Дизайнът тук е сладък както вътре така и отвън и е може би една от причините, която ме накара да не се замисля когато си го взех. Като изключим всичко сладурско в него цветът също ме грабна като много подходящ за ежедневието.



Ружът на мен ми идва малко непигментиран, но може да се наслагва, което доведе до прекаляване, защото уж не беше достатъчен :D Тук отново трябва да се избере подходяща четка, с която да се работи. Въпреки това би стоял добре както на тъмна, така и на светла кожа, а и отива на всякакви червила- от по-телесни, до по-ярки. Количеството му е 9гр. и е много по-голямо от обикновен руж, би стигнал за доста дълго време.

Засега това е от мен, споделете ми в коментарите притежавате ли нещо от новите колекции и харесват ли ви те! Хубав ден!

No comments