Pan That Palette Too Faced +Review

Здравейте, момичета!  От известно време си търся нещо интересно, което да ме вдъхнови и зариби, тъй като след коледните ми покупки има някакво затишие на интересни нови предложения, поне според мен. Това, на което попаднах е една интересна инициатива за изхабяване на старата козметика, с която използваш нещата, които вече имаш вместо да трупаш нови и нови продукти без да посягаш към старите. Има хиляди варианти за изхабяването на налична козметика и този, на който аз се спрях е Pan That Palette.
Какво представлява? Идеята е да изхабиш изцяло една палитра най-често за 1 година. Аз рядко използвам сенки, да не кажа 2-3 пъти в месеца и това предизвикателство ще ме мотивира да ги използвам повече.
Нагледах се на доста клипчета в youtube преди да се надъхам и аз да се включа и да ви кажа честно да изхабиш цяла палитра никак не е лесно. И да, трябва да се изхаби абсолютно цялата дори и най-тъмните цветове! Аз за първи път се включвам в такова предизвикателство, така че няма да си поставям високите цели да изхабя цяла палитра до дъно. Моята цел ще е да стигна дъното на поне 3 цвята без да изхабявам напълно сенките. Естествено ако имам по-голям напредък с радост ще го споделя с вас :)
Времето, за което ще трябва да постигна това ще е една година, но от април тази година до април 2016.


И така палитрата, на която се спрях е Too Faced Candy Bar Pop Out, която съдържа 11 цвята сенки за очи, 1 бронзър и 1 руж. Палитрата е много мъничка (с размерите на телефон) и такива са и съответните сенки. С пръст се взимат трудно, но с четка няма проблем. Качеството им бих определила като средно- покривността им е средна и се разпрашават, но пък могат да се наслагват върху клепача.  По-тъмните сенки са с добра покривност, докато по-светлите не отговарят на класа козметика, от която са.  Като цяло все пак харесвам палитрата, но не мисля, че е нещо уникално.Беше лимитка и мисля, че трудно би се намерила сега.
Избрах я за това предизвикателство заради малкия размер на сенките, който е идеален за начинаещ за това предизвикателство, а освен това има и руж и бронзър, които мисля че бих изхабила по-лесно от сенките.


Както се вижда от снимките съм използвала палитрата само няколко пъти и си започвам предизвикателството с почти нова палитра.


                                            Сенките от дясно наляво по редове



Ще се постарая да пускам постове за напредъка и да ви показвам как се развиват нещата с палитрата през годината. Надявам се идеята за такъв тип постове да ви харесва и да ви мотивирам да се включите към предизвикателството!

Хубав ден!

2 comments

  1. Успех!Аз такова нещо не мога да направя.Невъзможно ми е да изхабя сенки :))

    ReplyDelete
  2. Благодаря, надявам се поне 3 да успея да изхабя :)

    ReplyDelete