Empties August-September (Biggest Empties!)

Здравейте, момичета! Все още не съм сигурна как да направя постовете с празни опаковки (дали да са всеки месец или на няколко месеца веднъж), но знам че искам някаква промяна, за да станат по-интересни. Последния път, в който правих такава публикация не бях включила абсолютно всички опаковки и ето какво се получи сега:



И това не е всичко- имам и доста sample продукти, затова ще разделя поста на две и ще покажа малките неща в следващата публикация.  С това официално мога да заява, че това е най-голямото отърваване от празни опаковки досега (направо ще ми олекне торбата!!)

Та очертава се да е дълъг пост, така че си вземете кафе/чай и се настанете удобно :)



Продукти за тяло:
1. Лосион за тяло с мъфини и малини. Аромата е страхотен и се маже като масло. Повече за него може да видите тук
2.Лосион за тяло за цялото тяло с лайка и овесени ядки за цялото семейство от Avon. Като миризма не е нищо особено, но пък се размазва много лесно и попива много бързо. Напълно заслужава цената си за това количество, а щом съм го изхабила за около половин година е ясно колко го харесвам :)
3.Спрей за тяло с цитрусов аромат от Avon. За първи път попадам на спрей, който се пръска по този начин и всъщност си е лосион в една по-лека форма. Много лесно се размазва и освежава много добре. Страхотно се отрази на кожата ми през лятото и ако го намеря отново ще си го взема.
4.Лосион за тяло за след слънце от Bioderma. Странно, но този път не ме предпази много от падане на тена, въпреки че досега винаги го беше правил и в крайна сметка се обелих доста. Повече за него тук
5.Спрей за тяло за след слънце с вит. С от Avon. Поредна опаковка и бих си го взела отново. Не предпазва тена от падане, но като първа стъпка след плаж е много добър- охлажда и попива бързо. След него нанасям и лосион.


Продукти за баня:
6.Душ гел с карамел на Cottage. Просто страхотен аромат, който остава и малко след използването му и е супер икономичен. От доста време се мъча да го свърша и бих си го взела отново след време.
7.Пяна за вана с аромат на портокал и подправки от Avon. Мирише на цитрус, но не е толкова свеж колкото останалите цитрусови аромати. По-скоро си е с точно коледна миризма и е супер за това време от годината. Пяната, която прави е на средно ниво.
8.Скраб за тяло с аромат на боровинки на Stani Chef's. Oще един продукт на марката, който много харесах. Повече за него може да видите тук
9.Маска за коса със ший от Avon. Това е една моя любима маска, за която съм говорила много пъти и ще продължа да си взимам. Отговаря на изискванията ми и ухае доста приятно.
10.Маска за коса за руса и увредена коса от John Frieda. Имах купонче за нея и успях да я взема за около 12-13лв., а нормално е около 20лв. Аромата й е по-тежък и професионален и си личи, че е на по-високо ниво от drugstore маските. Единственото, което не ми хареса е че е в по-малка опаковка и свършва доста бързо (за около месец)


Продукти за очи:
11, 12 Две очни линии, едната на Essence, а другата на Deborah Milano. Повече харесвам тази на Deborah- прави по-тънки линии, четчицата се огъва много лесно и бих си я взела отново.
13,14,15. Спирали за очи. Най-любимата ми е тази на Pupa- за нея може да видите повече тук
Тази на Deborah Milano е страшно издръжлива и ако не държите на мега обем ви я препоръчвам, при мен издържа без проблем около 6 месеца, а тази на Essence не успя да направи кой знае какво за миглите ми.


16.Крем за крака на Avon- обикновено кремчетата са им гъсти, но точно това беше като лосион за тяло и то от течните. Не ми помогна особено със загрубялата кожа и не бих го взела отново.
17.Бебешки кърпички с лайка. Точно тези въобще не ми харесаха, оказаха се прекалено груби за лицето и след няколко месеца изсъхнаха. Не бих си ги взела пак.
18, 19 тампони за почистване на грим. От двете повече харесах тези на Silkline и ще си взема отново от тях.

Това е супер дългият ми пост за празни опаковки- част 1! Очаквайте скоро и следващата част :)

No comments