NYX Month: Love in Rio Eye Palette

Здравейте, момичета! Май доста отдавна не съм правила ревю на сенки и причината е, че в този студ просто нямам желание да си правя някакъв по-специален грим на очите като знам, че ще съм опакована от глава до пети и ще бързам да се прибера вкъщи на топло при първа възможност. Както се казва, добре че има празници (къде лични, къде Свети Валентин), за да се понакипря малко и аз и да сложа някоя и друга сянка на тези очи :D

Та днешното ревю ще е трето от серията NYX Month и е за една сладка мини палитра, която бях спечелила от игра на марката във Facebook ( периодично пускат игри и е хубаво да ги следите ако сте заинтересувани). Триото е от серията Love in Rio, a точното име на палитрата е Sizzling Samba.
Опаковката е черна пластмасова кутийка с прозрачна част точно при цветовете. По този начин лесно може да се ориентирате ако имате повече от една палитра от същата серия.



Състав:




Цветовете са три като минават от златисто към бледо кремаво и кафяво. Всички съдържат шимър и ако предпочитате матов финиш тези няма да ви допаднат. За мен е по-логично светлият цвят да е в началото и да продължават от най-светлото към най-тъмното, но не е нещо, което ми пречи. В кутийката има и апликатор, който не използвам, но съм оставила за естетически вид.
На пипане самите сенки се усещат много меки , взимат се много лесно и почти не се разпрашават. За мен са по-скоро като маслени отколкото сухи. Пигментацията им е на доста добро ниво и спокойно могат да се използват дори и без база като се задържат много дълго време върху клепача, но пък при мен по принцип сенките остават почти през целия ден без проблем.



Това, което забелязвам е че се наслояват мааалко по-трудно от другите сенки (както се вижда на снимката има леки дупчици, през които се вижда кожата), но след два пласта са достатъчно плътни. Друг вариант е да използвате малко по-плътни четки, които да взимат по-голямо количество от сянката.
 По принцип я използвам както е най-логично- кремавия цвят в основата на окото и под веждите, златния цвят на целия клепач и кафявия цвят по външния ъгъл за опушване на грима. Първите два цвята могат да се използват съвсем спокойно и самостоятелно за един естествен ежедневен грим.
Малката компактна кутийка прави триото идеална за пътуване и мога да кажа, че доста пъти съм взимала само нея, когато ми се е налагало да пътувам за няколко дни извън София.

Голям плюс на марката е че не тестват продуктите си върху животни!

Цена: 14,95лв

Какво мислите за палитрата? Какви продукти имате на NYX и доволни ли сте от тях? Ще се радвам да споделите :)

2 comments

  1. Палитрата изглежда страхотно, много ми харесват цветовете. За сега имам само едно червило на марката, но мисля скоро да се снабдя с някои неща, основно глосове и червила :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пробвай butter червилата и глосовете много са добри :)

      Delete