May Giveaway WINNERS ARE.....

Здравейте, момичета! Ето че месеца мина и е нормално всички да сте нетърпеливи да разберете кой печели многото награди , които ще раздам по случай първата годинка на блога.

Преди да обявя  победителите искам да драсна няколко реда относно зачестилите обвинения, че игрите, които се организират не са на случаен принцип,а се печелят от други блогърки с цел реклама.
1. Самите игри се организират и провеждат с цел рекламация на блога и повишаване на популярността му
2.Могат да участват всички отговарящи на изискванията за участие ( да, блогърките също са физически лица, които имат право да участват). Поради факта, че повечето участници са блогъри е нормално вероятността да спечели блогър да е по-голяма.
3.В играта във Facebook се включиха страшно много хора, които въобще не знаят какво става ( има случаи, при които в коментарите ми пожелават повече продажби...WTF?!?!?!), хора, които са с фалшиви профили с цел печелене на награди от най-различни игри и такива, които не са отговорили на ВСИЧКИ правила за участие, които мисля, че бяха достатъчно лесно изпълними от всички участници. Както съм написала и в предишния пост хора, които не отговарят на всички изисквания не са включени в играта.
4. И на последно място, но не по важност: Игрите, които организирам са неофициални, в тях нямат участие фирми или други физически лица освен мен (ако има такова участие то ще бъде споменато в началото на играта) и затова не се чувствам длъжна да давам обяснения за това как съм провела играта, как съм изтеглила победители и дали е бил честен изборът ми или не. Както казах в началото ако някой не е съгласен с всички правила не е длъжен да участва.

*Как съм изтеглила победителите: Обичам си стария метод с теглене на листче от шапка (в случая купа) и съм се придържала към него.*

И след като си излях душата хахах  мисля да не ви мъча повече и да обявя победителите най-накрая:
Facebook награда: Маги В.
2ра награда:  Lori Valcheva
3та награда: Bu Georgieva

Честито на победителките! Ще се свържа с тях и ако не отговорят до сряда в четвъртък ще избера други момичета или момчета.
Благодаря на всички, които участваха, отделиха от своето време и бяха търпеливи до края на играта.

1 comment