My first Essie (NOTD)

От доста време заглеждам лаковете на Essie по магазините, но все не ми се даваха 15 лв за един единствен лак. Скоро, обаче се натъкнах на тяхна разпродажба в онлайн магазин, където цената им беше наполовина и си казах, че сега е момента да се сдобия с първите си бройки. Резултата беше три нови лака, един от които ще покажа в този пост:


Заради разпродажбата нямаше голямо разнообразие от цветове, но пък за половин цена няма какво да се оплаквам. Този, който ми стана любимец е Flawless. Не е от новата им колекция, но пък не съм го и очаквала. Самият цвят е тъмно, пастелено розово със сини подтонове.
Количеството, което получаваме е 13,5 мл за 15.50 лв (преди бяха по 15 лв, но някъде от около месец забелязвам, че навсякъде са по 15.49 лв)

На ноктите цветът стои много естествено и би бил идеален както за работа или училище така и за клубове, дискотеки т.н.
Така изглежда лакът нанесен с два слоя. Издържа колкото нормален лак (при мен около 7 дни)  Има лек блясък, но цветът е по-скоро матов, а самата му консистенция ми е леко по-рядка отколкото при други лакове.
Като цяло цветът много ми харесва и се радвам, че се сдобих с него, но не мисля, че бих си взимала лакове на марката постоянно ( както правя с много други продукти). По-скоро ще се възползвам, когато намеря разни намаления или по-интересни цветове, които все още нямам в колекцията си.
Вие какво мислите за лаковете на марката? Ще се радвам да споделите :)

2 comments

  1. Добро попадение се е оказал този лак и като трайност и като цвят. Не съм пробвала тези лакове, но ще следя и аз за промоции, че 15 лв ми се вижда множко.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря и аз много го харесвам. Обикновено като има промоции ги съобщават във Facebook, за да могат всички да ги видят :)

      Delete