Beauty Box March

На фона на хубавото време ме изненадаха и с кутията за този месец. Мога да кажа, че тази кутия е доста по-интересна от последните няколко:
Ето какво има в нея:
Нова марка този месец е Sephora, която ми е любима и нямах търпение да видя какво ще измислят.Надявах се на малко по-голям продукт или някаква отстъпка при пазаруване оттам, но като за начало не е лошо представяне :)
Получаваме мостра на Sephora Instant Moisturizer 2ml и Sephora Smoothing Primer 1.5ml
Молив за очи на Wet n Wild в оригинален размер 5.90 лв Винаги когато съм с грим слагам молив за очи и не мога да изляза без молив, затова и имам цяла чашка пълна с различни моливи за очи и този ще ми влезе в употреба. Цветът е старо злато и пигментацията е добра. Това, което ме притеснява е, че се рони много, защото е прекалено мек, но едва след като го пробвам няколко пъти ще реша дали си заслужава или не.

Още една нова марка, която има в кутията е Arran Aromatics, за която никога не съм чувала. Има селекция от няколко продукта на марката и на мен ми се падна шампоанче с лимон и мента 50мл, което мирише превъзходно! Още преди да отворя кутията се разнесе приятно ухание, което се чудех откъде идва,докато не надуших виновника :))
Ако харесам и действието върху косата ми мисля да си взема оригиналния размер.

Мостра на новия ФДТ на Loreal 2мл. Кутийката ми с мостри е пълна с такива продукти и не ме вълнува много точно тази, но ще я пробвам.

За мен звездата в кутията този месец са продуктите на Uriage. Още една нова марка за кутията с добро представяне. Получаваме новия флуид за първи бръчки 5мл и околоочен крем от същата серия 3мл. Предназначени са за 25+ , но тъй като забелязвам дребни бръчици ( а и съм близо до тази възрастова група) ще ги пробвам. Това, което забелязах е ниската цена на флуида за лице- 39.50 лв в сравнение с флуиди на други марки, които бях харесала и мислех да пробвам (този на NUXE, който исках е около 80лв), така че ако върши работа както него ще си го закупя.
При покупката на някое от тези от аптеки Субра получаваш безплатна мицеларна вода на марката (има купонче в самата брошура на кутията, което е валидно до 30ти април).
Накрая на брошурата има и подаръче за мъжката половинка- балсам за след бръснене 2 мл, на който съм сигурна, че ще се зарадват :) Nuxe също е нова марка за кутията и се надявам в следващите кутии също да има нещичко от тях и за жени, защото ги обожавам.
Нещо, което го няма в брошурата е крем за ръце на марката tianDe в оригинален размер- 6.90лв и ваучер за безплатна спа процедура на ръце. Много се вълнувам за ваучера, но видях, че салонът им е чак в Красно село, което е доста далече от мен и не съм сигурна дали бих обиколила половината София, за да го използвам.
Накрая има малка пила, която с цветовете си допринася за пролетното ми настроение.
Харесва ми, че в последните две кутии добавят нещо допълнително , което е аксесоар, а не козметика :)

Стойността на цялата кутия е 33.96 лв. Не много повече от миналата, но за парите си получаваш продукти на двойна стойност.
Като цяло този път съм доволна от кутията и мога да кажа, че за мен тя е по-добра от последните две. Ще използвам всичко от нея, а има и талончета за отстъпка, които биха ми влезли в употреба.
Любим продукт на пръв поглед ми е флуидът на Uriage.
Вие какво мислите за кутията? Харесва ли ви и кой е любимия ви продукт от нея?

No comments